Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Both sides previous revision Předchozí verze | |||
mix:vecerniprahou2009 [d/m/Y H:i] admin |
mix:vecerniprahou2009 [d/m/Y H:i] (aktuální) kacka |
||
---|---|---|---|
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
{{ mix:20091017_vecerniprahou:thumbs:img_4638.jpg?nolink}} | {{ mix:20091017_vecerniprahou:thumbs:img_4638.jpg?nolink}} | ||
+ | |||
====== Večerní Prahou ====== | ====== Večerní Prahou ====== | ||
== 17. 10. 2009 == | == 17. 10. 2009 == | ||
Řádek 12: | Řádek 13: | ||
Před samotným závodem na řidiče a navigátora čekala přejímka vozidla, jízda zručnosti a technický prvek. Zvláště na jízdu zručnosti bylo třeba se připravit, proháněli jsme Kačku po parkovišti mezi PET lahvemi sem a tam. Vše nakoenc poběhlo hladce, Šnekouš zvládnul jízdu zručnoti sice v poměrně dlouhém čase ale naprosto perfektně, vč. dotyku kuželů bez jejich sražení na zem. | Před samotným závodem na řidiče a navigátora čekala přejímka vozidla, jízda zručnosti a technický prvek. Zvláště na jízdu zručnosti bylo třeba se připravit, proháněli jsme Kačku po parkovišti mezi PET lahvemi sem a tam. Vše nakoenc poběhlo hladce, Šnekouš zvládnul jízdu zručnoti sice v poměrně dlouhém čase ale naprosto perfektně, vč. dotyku kuželů bez jejich sražení na zem. | ||
- | Samotný závod jsme jako posádka se startovním číslem 1 svojí jízdou otevírali, ostatní nás pak následovali v minutových intervalech. Na všechny čekaly tři etapy podle itineráře. V prvním byly pouze názvy ulic, to bylo na rozehřání. Druhá etapa, popsaná pouze slepou mapou, nás trochu zaskočila, když jsme museli mapku nouzově překreslit na igelitovou fólii a po dní přikládat stránky z kapesního atlasu mapy, který jediný měl správné měřítko. Poslední etapa byla ovšem zabijácká, trasa byla popsána pouze schématy křižovatek a to nám šlo velmi ztuha. Nakonec jsem střední část museli přeskočit a napojit se, naštěstí před kontrolou na trati. V cíli se ukázalo, že jsme ne všem značkám rozuměli úplně správně, takže půlhodinová sekera v cíli vlastně byla docela dobrý čas ;-) Nakonec jsme po sečtení všech trestných bodíků zakotvili na 8. místě mezi posádkami s řidičkami, tj. někde v půlce startovního pole. | + | Samotný závod jsme jako posádka se startovním číslem 1 svojí jízdou otevírali, ostatní nás pak následovali v minutových intervalech. Na všechny čekaly tři etapy podle itineráře. V prvním byly pouze názvy ulic, to bylo na rozehřátí. Druhá etapa, popsaná pouze slepou mapou, nás trochu zaskočila, když jsme museli mapku nouzově překreslit na igelitovou fólii a pod ní přikládat stránky z kapesního atlasu mapy, který jediný měl správné měřítko. Poslední etapa byla ovšem zabijácká, trasa byla popsána pouze schématy křižovatek a to nám šlo velmi ztuha. Nakonec jsme střední část museli přeskočit a napojit se, naštěstí před kontrolou na trati. V cíli se ukázalo, že jsme ne všem značkám rozuměli úplně správně, takže půlhodinová sekera v cíli vlastně byla docela dobrý čas ;-) Nakonec jsme po sečtení všech trestných bodíků zakotvili na 8. místě mezi posádkami s řidičkami, tj. někde v půlce startovního pole. |
Celý den jsme nakonec zakončili večeří u Gooodů, takže naprosto super den navzdory fakt nevlídnému počasí 8-) DÍKY! | Celý den jsme nakonec zakončili večeří u Gooodů, takže naprosto super den navzdory fakt nevlídnému počasí 8-) DÍKY! | ||
{{gallery>mix:20091017_vecerniprahou?usethumbs&0&700X700}} | {{gallery>mix:20091017_vecerniprahou?usethumbs&0&700X700}} |